luni, 24 ianuarie 2011

Lipsa de inspiratie

Ce te faci cand ai inspiratie sa scrii pe blog dar nici cea mai vada idee ce ar trebui sa expui intr-un eseu despre tine? :)) Faci o pauza, mesteci o inghetata si scrii pe blog desigur :D

Ziua ninge, noaptea ninge, dimineata ninge iara... pe la pranz o scoti pe Bugs afara si o admiri cum plonjeaza in mormanele de zapada :))

S-a lasat seara :) Sunt fericita :) undeva in mine ma simt bine, linistita, calma, cum n-am mai fost de mult :) A fost o zi in care am realizat multe, chiar daca mai am mult de munca pana la concretizare, este un pas inainte pe care nu credeam ca il pot face :)

Imi vine sa zambesc, asa, ca prostul, incontinuu :) am un ranjet mare intiparit pe fata si in suflet :)

Am un anumit parfum in jurul meu, il simt mereu, pluteste usor ca o ceata. Asa este, nu sunt singura, este el cu mine :)

Astazi nu mai sunt pesimista, astazi rad, ma bucur, sper si ... traiesc :)


Afara nu mai ninge... s-a oprit. Va fi o noapte linistita :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu