duminică, 16 ianuarie 2011

Didn't last long :))

Orice fericire e menita sa nu dureze. Dar atat de putin ca a mea cred ca putine mai sunt :)) S-a facut seara si s-a dus pe aripile vantului :P
Am nevoie de un nou inceput, de o noua lume, de .. totul nou. As pleca maine oriunde as pune degetul pe harta, m-as duce unde m-ar duce privirea, nu m-as uita inapoi. Am fost sigura atata timp..singuratatea nu ma mai sperie. Este atat de buna cateodata.. am ajuns sa o ador, sa o simt ca o parte din mine, fara ea cred ca as innebuni de tot. Este proaspata, linistitoare, pasnica, intrajutoratoare :) Si as dori asa sa si raman, singura. Oamenii nu sunt de incredere, oamenii sunt cele mai parsive si groaznice creaturi ale oricui s-a gandit sa semene viata pe planeta asta.
Am pe Bugs, am vietuitoarele mele inotatoare, am viata peste tot in jurul meu si nu am apreciat-o niciodata indeajuns :) Eram mult prea orbita in a fi sclavisoara vietii altcuiva. Dar asa cum bucuria are si final, asa si suferinta :D Ajunge si ea la un prag peste care nu mai poti sa treci si spui "gata!" cu o voce atat de puternica incat pana si tu te sperii la auzul ei, incat nu iti vine sa crezi ca esti capabil de asemenea cuvinte.

Si imi voi mai sustine un punct de vedere: NU SUPORT SOCIALIZAREA! NA AM SPUS-O! Nu suport sa stea oameni in jurul meu doar ca sa ma simt eu importanta, nu vreau companie proasta numai de dragul de a spune ca am "prieteni", nu vreau sa pastrez legaturile cu aceia pe care nu ii suport!! Daca un singur om pe lumea asta poate sa imi ofere ce caut, atunci doar pe acela il voi pastra!
Pentru ca asta e important, sa fiu fericita! Nu sa afisez o fata zambareata si sa ma trezesc in fiecare dimineata cu ideea "nu conteaza ca sunt trista, trebuie sa arat ca nu sunt". Nu sa raman "prietena" cu toti doar ca sa nu se zica ca sunt o antisociala.

Da , sunt libera! Sau cel putin asta cred ca sunt.

I'm like a bird, i wanna fly away...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu