duminică, 16 ianuarie 2011

Here I go :D

Buna dimineata tuturor! O frumoasa dimineata de duminica, insorita, calda, zici ca nu e iarna :) Resimt noaptea pierduta printr-o durere de cap infernala si un nas care continua sa ma agaseze. Ajung sa cred ca nu exista servetele destul de fine atunci cand pielea de pe nas incepe sa te paraseasca datorita raschetarii continue.
Pai doar nu ne asteptam ca iarna sa fie doar peisajul acela feeric prezentat in filmele americane, nu? Vine si cu gripe, sinuzite, migrene si dorinta arzatoare de a-ti curma suferinta in cel mai rapid mod.

Cred ca Mosu' a fost tare incantat de ce scrisoare i-am dedicat in decembrie :D Pot spune ca anul nou se anunta mult mai plin de optimism. Desi cred ca imi ieseau mai bine scrierile cand eram trista :)) imi incerc norocul si intr-un moment de bucurie. Da, sunt fericita  pentru prima oara in ceva timp. Sunt fericita pentru ca anul a debutat cu ceva oferte financiare, pentru ca nu am mai petrecut week-end-urile singura in casa, dormind asa cum eram obisnuita si chiar m-am simtit bine :D pentru ca am impresia ca lumea imi surade :) si vreau sa intorc surasul cat de mult pot eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu