marți, 28 decembrie 2010

La multi ani...sau poate nu

A mai trecut un an oameni buni. Desigur, cu bune, cu rele, ca doar asa e viata.

Anul 2010 ne-a adus ca noutate in vietile noastre mai mult tristeti decat fericiri. Daca ar fi sa ma gandesc acum la o scurta retrospectiva, ar iesi urmatorul rezumat. Sunt fericita ca a nins :) insa la 2 zile dupa Craciun. Sunt fericita ca am avut timp liber :) dar nu am avut o slujba, si fara bani nu prea ai ce face. Sunt fericita ca am pe cineva alaturi :) dar acel cineva nu face decat sa ma raneasca.
As putea spune ca pentru fiecare lucru pozitiv exista si reversul, care loveste mult mai tare. Vine Revelionul, moment al cumpanii dintre ani, cand ne adunam cu mic cu mare, cu prieteni si rude sa ne sarbatorim.Si reversul.....

Nici acesta nu va fi insa spectaculos :)) ce prieteni am isi vad de ale lor. Eu am ramas blocata cu prietenii prietenului care, sa fim seriosi, mai bine nu ar exista. Un eveniment ce se dorea a fi frumos, dar care va fi plictisitor si enervant.

Peste tot oamenii se imbulzesc ca nebunii pentru ultimele cumparaturi si aranjamente. "Romanul nu are bani" sloganul nostru cel de toate zilele, dar in aceasta perioada devin mai crestina. Ma inchin la tot pasul. Caut un taxi, si ..... exista vreunul gol? In hypermarketuri te imbulzesti mai ceva ca la fotbal american pentru o sticla de apa si un pachet de tigari.

Reclamele la medicamente de stilul Colebil, Fiobilin au inceput sa apara la greu. Mananci jambon, sarmale, cartofi,  iei un Fiobilin si poti sa continui :D Sunt eu singura care vad in asta o maaare problema?

Ne-am indobitocit. Ne-am insigurat. Fiecare este pe cont propriu. Nimeni nu mai este prieten cu nimeni, suntem doar "cunostinte". Ajungem la intrebarea "care este sensul vietii?" Raspunsul al veni rapid: sa mancam, sa bem, sa fumam, sa muncim si sa ne cainam de viata grea.

Distractia e impartita in doua tabere: cea a dezmatului, cluburilor de noapte, bauturii si sexului si cea a statului la bere cu prietenii in fata blocului la o "samanta". Doua tabere complet opuse, dar la fel de extremiste. In perioada aceasta a anului se afirma parca si mai mult. Cluburile sunt arhipline, taxeaza la sange pe cei care vor un pahar de sampanie si o "artifica" la miezul noptii pe ritmuri de house. Pe cealalta parte, Piata Constitutiei ofera distractie in mijlocul frigului, pe ninsoare, mediu propice de distrugere a hainelor prin arderea lor cu tigarile, de imbogatire a hotilor autohtoni si a spitalelor care trateaza betia crunta si degeraturile.

Nu e bine sa nu ai de munca in perioada asta, ajungi sa gandesti prea mult. Sa vezi adevarata fata a oamenilor, inconstienta, egoismul, egocentrismul de care sunt in stare chiar si in aceste zile. Poate chiar mai mult in aceste zile.

Astazi am stat jumatate de ora holbandu-ma la dulap. Speram sa gasesc acolo inspiratia mult dorita pentru faimoasa seara de Revelion, petrecuta desigur in club. "Smecher, frate!" Dupa 100 de schimburi, nervi, draci, aruncat de pantofi in stanga si in dreapta, am abandonat. Nu sunt facuta pentru asa ceva, lasati-ma in pace!

Off abia astept sa treaca si perioada asta ca sa imi vad de viata. Poate cine stie, anul viitor voi face ce imi doresc eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu